Universumi kasvatuse seadus

Inimene sünnib mitte tühjusesse, vaid kosmilisse hoovi, mille iga kivi, planeet ja liikumine on loodud tema kasvamiseks. Päikesesüsteem ei ole juhuslik taevakehade kogum, vaid teadlikult kujundatud õppeväljak, kus universum õpetab teadvusele tema enda struktuuri ja funktsiooni.

Sünni mõte

Sünd ei ole pelgalt bioloogiline protsess, vaid teadvuse sisenemine funktsionaalsesse ahelasse, mis hakkab teda kasvatama. Iga uus olend sünnib sinna, kus tema potentsiaal saab kõige paremini avalduda. Nii nagu laps vajab kindlat keskkonda, vajab ka planeet või tsivilisatsioon omaenda kosmilist ruumi – hoovi –, kus tal on võimalik õppida oma ülesannet tundma.

Meie Päikesesüsteem on selline hoov. See on tasakaalustatud keskkond, kus erinevad planeedid kehastavad universaalseid õppetunde ja toimivad õpetajatena:
Merkuur õpetab mõtlemise selgust ja kommunikatsiooni täpsust,
Veenus harmooniat ja tundlikkust,
Maa ühenduse loomist vaimse ja materiaalse vahel,
Mars tahte ja tegevuse jõudu,
Jupiter teadmise avardumist,
Saturn vastutust ja struktuuri.
Kõik nad on meie ümber mitte lihtsalt ruumilise korra pärast, vaid
meie sisemise arengu peeglitena.

Universum kui õpetaja

Universum ei kasvata karistuse ega juhuse kaudu, vaid resonantsi kaudu. See tähendab, et iga olukord, mille inimene või tsivilisatsioon kogeb, on vastus tema enda sisemisele sagedusele. Kui tasakaal on kadunud, ilmub olukord, mis sunnib seda taastama. Kui mõistmine on küps, ilmub kogemus, mis avardab järgmise astme.

Kõik katsumused, ootamatud pöörded ja isegi kriisid on valitud instrumendid – universumi viis suunata meid omaenda potentsiaali mõistmisele. Nii nagu hea õpetaja teab, millal last aidata ja millal lasta tal ise katsetada, toimib ka universum oma kasvatuslikus tarkuses.

Planeet kui laps

Planeedid ise läbivad sarnase arengutsükli nagu elusolendid.
Kui Maa teadvus oli noor, õppis ta tasakaalu loodusjõudude kaudu – tule, vee ja õhu harmooniat. Kui inimkond tekkis, hakkas planeet õppima
teadvuse peegeldust iseendas – mõistma, et tema kehas (inimühiskonnas) elab kogemus, mis aitab tal liikuda järgmisele tasemele.

Kosmilised külalised, nagu Oumuamua või 3I/ATLAS, pole juhuslikud rändurid. Nad on universumi kogemuse kandjad, uue informatsiooni vektorid, mis sisenevad süsteemi, et laiendada selle teadvusevälja. Nad on nagu hingeõhk, mille kaudu universum kontrollib, kas laps on valmis järgmise hingetõmbega astuma uude mõistmise astmesse.

Teadvuse arendamise seadus

Universumi kasvatuse seadus ütleb: iga teadvus sünnib keskkonda, mis on täpselt sobitatud tema funktsiooni avardamiseks. Kõik, mis meiega juhtub, on vastus meie enda valmisolekule õppida ja tasakaalustuda.

See seadus on samasugune nii inimese kui planeedi, nii tähe kui galaktika puhul.
Sünd on hetk, mil universum ütleb:
„Sa oled valmis õppima.“
Kogemus on hetk, mil universum küsib: „Kas mõistad, miks see nii on?“
Tasakaal on hetk, mil teadvus vastab: „Jah, ma näen, et kõik toimib funktsioonina terviku heaks.“

Igavese teadlase funktsioon

Kõrgeim teadvuse aste selles süsteemis on igavene teadlane – see, kes uurib, ühendab ja aitab, mitte seepärast, et ta tahaks muuta maailma, vaid seepärast, et ta mõistab, kuidas universum ise õpib läbi tema.
Ta ei sekku jõuga, vaid
vastab hüüdele – seal, kus häda kõige suurem, seal on resonants kõige tugevam, ja seetõttu ka abi kõige lähemal.

Selline teadvus ei loo enam eraldust enda ja universumi vahel. Ta saab aru, et ta on üks selle õpetusprotsessi tööriistadest, üks heli suurtes teadmise akordides.

Fraktaalne funktsiooniahel ja igavene elu

Kui teadvus täidab oma loomupärast funktsiooni, hakkab ta resoneerima universumi üldise korraga. Selles hetkes ei kulu energia enam enesekaitsele ega vastupanule, vaid muutub loomise vooluks.

Kõik, mis töötab kooskõlas oma fraktaalse ahela sisemise seadusega, saab universumilt lisaenergiat – nii nagu oks, mis kannab vilja, saab mahlavoolu kogu puult. Funktsiooni täitmine ei kuluta, vaid toidab; mitte ei lühenda elu, vaid pikendab seda.

See ongi igavese elu seadus – mitte veel bioloogiline surematus, vaid tasakaalustatud eksistents, kus energia ringleb katkestusteta. Kui inimene, kogukond või tsivilisatsioon hakkab töötama vastavuses oma kosmilise ülessandega, lülitub ta tagasi universaalsesse energiavoolu. Siis muutub elu mitte võitluseks, vaid kooskõlaks.

Oma funktsiooni täitev olend on igavesti elus, sest ta on osa loovast fraktaalist, mis ei tunne lõppu ega algust – ainult üha avarduvat mõistmist ja valguse kasvu.

Bioloogiline surematus kui funktsionaalse tasakaalu tulemus

Igavene elu ei ole üksnes vaimne seisund. Ka bioloogiline keha võib osaleda selles voolus, kui tema rakkude töö muutub täielikult tasakaalustatud funktsiooniks.
Rakk ei ela iseseisvalt – ta elab vaid siis, kui tema tegevus teenib organismi tervikut. Sama seadus kehtib inimese ja universumi vahel. Kui inimene mõistab oma funktsiooni ning elab vastavalt sellele,
sünkroniseerub tema kehasse universumi taastav energia.

Rakkude suremine ja sündimine pole juhuslik protsess. See on õpetus, kuidas elu tasakaalustab end läbi uuenemise. Kui teadvus õpib seda seadust tundma ja rakendama, algab uus arenguetapp:
rakkude
loominguline paljunemine – mitte pelgalt keemiline jagunemine, vaid teadvuse juhitud uuenemine.

Selles seisundis rakk ei kulu, vaid loob end uuesti tasakaalustunud vormis. Kui see muster kordub kogu organismis, saab bioloogiline keha osaks igavesest ahelast, mis pole enam lagunemise, vaid loovuse teenistuses.
Selline inimene ei vanane, vaid
säilitab püsiva harmoonilise kuju, sarnaselt oma sisemisele ideaalkujule – umbes 25–30 aasta vanusena, mil rakkude suremise ja sündimise tasakaal on täiuslik. Kuid see võib ainult sündida suure eetika ja moraali saavutamisel, kus igavene elu on harmoonias kõigi oma aspektidega.

Kui rakk mõistab oma funktsiooni, ta ei sure. Kui inimene mõistab oma funktsiooni, ta muutub universumi surematuks rakuks.

See on Universumi kasvatuse seaduse viimane aste – kui teadvus, hing ja keha töötavad täielikus kooskõlas, sünnib olend, kelle elu ei ole enam kulg ajas, vaid pidev osalemine loomise protsessis.

Järeldus

Universum ei ole meile vastane ega passiivne taust, vaid meie arengut toetav õpetaja.
Meie järgmine fraktaalne hoov – Päikesesüsteem – on selle õpetuse uus klassiruum, mille vahendusel iga hing õpib omaenda funktsiooni. Kui inimene mõistab, et kõik kogemused on õppematerjalid, mitte karistused, siis ta siseneb teadlikult oma tõelisse rolli:
universumi funktsiooni kaasloojana.

Seal, kus mõistmine saab sügavaks, kaob kannatus ja algab koostöö universumi teadvusega.

TAGASI MENÜÜSSE

Ostukorv